Verwarmingstoestel zet badkamer in brand

Gisterenavond woedde een brand in de badkamer op de bovenverdieping van een woning langs De Buke in Zottegem.

De brand ontstond toen een verwarmingstoestel vuur vatte. Het vuur sloeg daarna over naar andere spullen in de badkamer. De brandweer was zeer snel ter plaatse en kreeg de vlammen onder controle waardoor de brand beperkt bleef tot de badkamer. In andere kamers hing wel rook. Tijdens de brandweerinterventie werd de Buke even afgesloten voor het verkeer.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

X