Deze middag was er een stroompanne tussen 13.23u en 14.07u in een groot gedeelte van Zwalm. Het ging om heel wat straten in de deelgemeenten: St.-Denijs-Boekel, St.-Blasius-Boekel, Rozebeke en Roborst.
Iets over 14u was het probleem opgelost vertelt Zwalms burgemeester Matthijs Verschraegen. Over de oorzaak werd niet gecommuniceerd.
Een gedeelte van Horebeke en de Brakelse deelgemeente Elst had eveneens stroomproblemen.








