Het demoteam van COS Rope Skipping Club Oudenaarde heeft zich opnieuw tot Belgisch kampioen gekroond. Door de knappe prestatie is het team geplaatst voor het EK komende zomer in Noorwegen.
Het kampioenschap vond vorig weekend plaats in Zele.
“Op zaterdag kwamen de minidemos aan bod. De toon werd meteen gezet. COS circus behaalde in de categorie 9 -15 jaar een zilveren medaille. In de avond sprong COS not our first rodeo naar brons en behaalde COS boy-&girlbands het goud”, licht Lara Desmet toe namens COS. “Op zondag was het de beurt aan de demoteams. Na een spannende finale slaagde COS Destiny er in om met hun nieuwe demo en nieuwe team het goud voor de 3e maal op rij naar Oudenaarde te brengen. Een ongelofelijke prestatie waarmee ze ons land mogen gaan vertegenwoordigen deze zomer op het EK in Noorwegen. Zaterdag 16 mei zullen de demoteams nogmaals te zien zijn tijdens onze jaarlijkse clubshow in de sporthal te Oudenaarde. Tickets verkrijgbaar via https://www.cos-







