Zomercampagne om Zottegemse horecazaken hart onder de riem te steken

Vorige zomer zette Open VLD een gelijkaardige campagne op poten om toeristisch Zottegem onder de aandacht te brengen. Toen als ‘Poort naar de Vlaamse Ardennen’ met ‘Zalig Zomeren in Zottegem’ als leuze. “Die campagne was een groot succes en kende heel wat positieve reacties over gans Vlaanderen”, zegt initiatiefnemer en gemeenteraadslid Sven Mornie. “Het is dan ook met veel plezier en tonnen enthousiasme dat we deze zomer een nieuwe campagne zullen uitrollen met als leuze ‘Wees welkom en zet ou’.”

“Het is onze bedoeling om de Zottegemse horeca extra in de verf zetten. Zottegem en zijn deelgemeenten kennen naast talrijke gezellige, sfeervolle en authentieke cafeetjes immers ook heel wat schitterende, smaakvolle en culinair hoogstaande restaurants. Elk met hun eigen verhaal en historiek. De campagne zal binnenkort in het straatbeeld verschijnen en zal eruit bestaan de inwoners van en de bezoekers aan onze Egmontstad op een creatieve, typisch Zottegemse manier te verwelkomen én uitnodigen om een glaasje te drinken of gezellig te tafelen in een van onze talrijke horecazaken.”