Wolkbreuk boven Zwalm-Beerlegem

In Zwalm was er na 18u een ware stortbui. In de omgeving van Uitvaartzorg De Pauw (N415) -Beerlegemsebaan viel het water met bakken uit de lucht. Het autoverkeer was er moeilijk en dat duurde toch ruim een half uur. De Paulatemstraat in Paulatem  werd eveneens omgevormd tot een rivierbedding  .