600 toeschouwers in Munkzwalm bij Ysebaert – Belgisch fandorp

Ruim 600 toeschouwers waren getuigen van de tweede wedstrijd van de Belgen in de groepsfase op het WK. Zoals we intussen weten werd het een teleurstellende 0-0 tegen Iran. Velen waren ontgoocheld van he resultaat maar via de derde wedstrijd van zaterdag a.s. tegen Nieuw-Zeeland (5 uur in de ochtend) zal men zich wel plaatsen voor de knock-outfase. Dan zak het WK pas beginnen. Groepswinst wordt moeilijk na de winst van Egypte de voorbije nacht.