Tournée Minérale: een overdonderend succes

SORI0025

Algemeen, 08/02/2018 – Het is dit jaar opnieuw een overdonderd succes: meer dan 103.000 mensen hebben zich reeds ingeschreven voor Tournée Minérale.

‘Tournée Minérale’, een initiatief van de DrugLijn en Stichting tegen Kanker, roept alle Belgen op om in februari, voor het eerst of opnieuw, 28 dagen ‘neen’ te zeggen tegen alcohol, Logo Dender vzw zet zich hier actief achter en promoot deze campagne in haar regio. De 12 gemeenten uit de regio van Logo Dender vzw klonken op een DENDERend Tournée Minérale. Met een gezonde receptie en een frisse mocktail werd de campagne goed ingezet en met een ludieke fotoshoot werd ieders engagement vastgelegd op de gevoelige plaat. Zo tonen de lokale besturen zelf het goed voorbeeld aan hun inwoners, personeel en bezoekers. Dit past ook perfect binnen hun gezondheidsbeleid als Gezonde Gemeente/stad.

Sophie Richez. 

 

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

X