Reisverslag team 605 - pech onderweg

Budapest rally: reisverslag team 605 “Wezatengisterenopcaf é” – PECH ONDERWEG

Lotgevallen van de Lierdese/Zottegemse ploeg met hun Caddilac Brougham limousine doorheen Europa op weg naar Budapest.

Reisverslag team 605 - pech onderweg

Etappe 4   Lago di Piano — Veneti ë.

Vandaag stond de Passo Stelvio (Stelviopas) op het programma. Daar het een zeer lastige rit zou worden had het team wat twijfels doch vertrokken ze toch om de 2758 meter hoge top te bereiken.

Aanvankelijk leek alles vlotjes te verlopen doch dan kwam de pech. Er diende maar liefst negen uur gesleuteld te worden om hun geliefde Cadillac terug op de weg te krijgen en boven te geraken.

Het was een hele opluchting om toen men de top had bereikt doch er rezen toch al wat twijfels of ze Veneti ë wel zouden halen ze de volledige rally wel zouden kunnen uitrijden.

Deze negatieve gedachten werden aan de kant geschoven en team 605 hield de moed erin.

Budapest Rally pech onderweg

Etappe 5

Gisterenavond besliste onze moedige rallyrijders om zowel de Cadillac als zichzelf wat rust te gunnen en daarom werden de tenten aan de voet van de Stelviopas opgeslagen. Veneti ë werd dus spijtig genoeg niet gehaald.

Na een verdiende rust en een deugddoende douche werd er beslist om toch de tocht naar Kroati ë aan te vangen en te proberen om zich terug bij de andere deelnemers te voegen.

Maar weer sloeg het noodlot toe en hadden ze opnieuw panne. De plaatselijke wegenwacht diende hen naar het dichtstbijzijnde tankstation te begeleiden.

De sfeer binnen het team blijft opgewekt, de moed wordt niet opgegeven doch er wordt toch al naar een eventueel alternatief gezocht om Budapest te bereiken.

Het einddoel bereiken is dus nu de enige challenge geworden.

Wat vooraf ging kan je hier lezen:

Team 605 “WEZATENGISTERENOPCAFE” op promotoer voor hun deelname aan de Boedapest Rally 2019.

Streekgenoten bereiden zich voor op de 2000km lange “Budapest Rally 2019”.

Budapest rally: reisverslag team 605 “Wezatengisterenopcaf é” — Etappe 1-2-3