Het nieuwe bestuur van Diabetes Liga Zottegem blikt tevreden terug op een interessante gespreksavond met Dr. Sofie Deweer.
De gespreksavond ging door op 28 mei in de Kwartszaal van het AZ Sint-Elisabeth.
“Dr. Deweer (AZ Sint-Elisabeth, red.) is gespecialiseerd in diabetologie-endocrinologie”, licht Nico Haegeman toe namens Diabetes Liga Zottegem. “Ze gaf de ongeveer 60 aanwezigen heel wat nieuwe inzichten over diabetes. Zo had ze het onder meer over nieuwe medicatie en de werking ervan.”
“Het nieuwe bestuur van Diabetes Liga Zottegem is al een jaar actief”, geeft Nico Haegeman nog mee. “Onze voorzitter is Rita De Lange. Vic Beetens is penningmeester en ik ben secretaris. Ook Linda Gyselbrecht, Chantal Loore, Lydie Tuypens en Erwin Guillemaere maken deel uit van ons bestuur. Elke maand komen we samen om onze planning op te maken. We organiseren naast gespreksavonden ook activiteiten genre wandelingen en praatcafés.”
Meer info?







