Primeur voor Colruyt Zottegem: interactieve, elektronische prijsetiketten

Colruyt Zottegem krijgt de primeur van het systeem met interactieve elektronische prijsetiketten dat tegen eind 2019 in alle 240 Belgische Colruyt-winkels wordt ingevoerd.

De nieuwe etiketten zijn bovendien uitgerust met een technologie om contactloos informatie uit te wisselen. Het elektronische prijsetiket is niet alleen energiezuinig, Colruyt bespaart er ook 75 miljoen papieren etiketten per jaar en transportkosten mee uit. Colruyt kiest bewust voor elektronische prijsetiketten die uitgerust zijn met extra troeven zoals ledlichtjes en vooral de innovatieve Near Field Communication-technologie (NFC). Als klanten bijvoorbeeld hun smartphone tegen het prijsetiket van een wijn houden, dan kunnen we via de MyColruyt-app contactloos productinfo doorgeven, zoals bij welk gerecht de wijn past.

De primeur is voor Colruyt Zottegem De nieuwe prijsetiketten werden vooraf getest in 4 Colruyt-winkels: Zottegem, Avelgem, Merelbeke en Haaltert. Tijdens die uitgebreide testperiode organiseerde Colruyt een klantenonderzoek, waarin klanten vooral vroegen naar een groter formaat voor een betere leesbaarheid. Die suggestie heeft Colruyt meegenomen in zijn eindbeslissing. De 4 testwinkels worden als eerste met de definitief gekozen prijsetiketten uitgerust. Colruyt Zottegem krijgt de primeur. De rest van de Colruyt-winkels wordt aangepakt vanaf mei dit jaar, zodat alle winkels in België tegen het einde van 2019 uitgerust zijn met elektronische prijsetiketten.

 

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

X