Brand in Michelbeke – drie personen naar het ziekenhuis

Op de wijk Hovendaal in Michelbeke is er deze avond rond 19u een brand ontstaan in een woning.
De bejaarde bewoners konden geëvacueerd worden door de buurtbewoners. Ze werden met rookintoxicatie naar het ziekenhuis gevoerd. Een buurman raakte gewond. De brandweer uit Zottegem en Brakel kwamen ter plaatse. De oorzaak is een kortsluiting in een elektrische kabel.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

X