VIDEO: Garage-brand zorgt voor heel wat schade

Vanavond brak brand uit in de garage van een woning in de Wijteveldstraat in Borsbeke (Herzele).

Vermoedelijk brak de brand uit na een kortsluiting in de brander. Het was een buurman die de rook opmerkte. De bewoners konden de woning op tijd verlaten. De brandweer was snel ter plaatse en kon voorkomen dat het vuur uitbreiding nam.

 

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

X