Vernieuwde uitstraling voor Ninia Shopping

"Ninia Shopping, nieuw logo, nieuwe stijl. Maar nog steeds je vertrouwde shopping!"

Na vorig jaar het 20-jarig jubileum gevierd te hebben, is het team van Ninia Shopping bezig geweest met een groot project om het imago van de favoriete shopping van de inwoners van Ninove te versterken.

Het resultaat is sinds kort zichtbaar op de gevel van de shopping, op de binnensignalisatie en op alle externe communicatie.
Een vernieuwing die zeker in de smaak zal vallen bij de bijna 3 miljoen bezoekers per jaar!

Gedurende 6 maanden is het Ninia Shopping-team bezig geweest aan een grote verassing voor haar klanten: een nieuw imago dat inspeelt op de huidige visuele trends en volledig in lijn ligt met de familiale en gezellige positionering van de shopping.

Leve de felle kleuren!

Vergeet het blauw en het oranje, we maken plaats voor warm koraalrood, tesamen met groene en gele variaties!

Hera Genbruggge, Shopping Manager, verklaart: « Het gebruik van felle positieve kleuren is een krachtige manier om aandacht te trekken en een positieve associatie met Ninia Shopping te creëren. Felle kleuren zorgen immers voor een gevoel van vrolijkheid, optimisme en energie.
We zijn heel fier van het resultaat dat vertaalt hoe aangenaam de shoppingervaring is in Ninia Shopping.”

Het verbindende element dat aan het logo is toegevoegd, is een verwijzing naar de ronde vormen in de architectuur van de shopping. Het drukt een verbondenheid uit tussen de verschillende generaties die Ninia bezoeken. De shopping als perfecte ontmoetingsplaats.

Een creatief concept met impact

De klanten van Ninia kunnen zich verwachten aan nieuwe bewegwijzering, nieuwe logo’s op de gevel, nieuw meubilair, een facelift voor de liften, een nieuwe cadeaukaart en een gloednieuwe slogan #dubbelpleziervanhier!

Dit sterk creatief concept is heel makkelijk te onthouden en maakt het mogelijk op te communiceren over het gevarieerde aanbod van de meer dan 30 handelszaken in Ninia, die aan alle wensen van de klanten voldoen. Of ze nu komen voor het drinken van een kopje
koffie, een T-shirt te kopen, een fles wijn uit te kiezen of om dagdagelijkse boodschappen te doen, of om elkaar te ontmoeten en samen te kletsen.